Skip to content

Klantentevredenheid

Theunessen De Jong advocaten hecht grote waarde aan de tevredenheid van onze cliënten. Ons kantoor zal er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening.

Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. In overleg met u zal dan geprobeerd worden een oplossing te vinden voor het gerezen probleem. Deze oplossing zal altijd schriftelijk aan u bevestigd worden. Wij zullen altijd zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen vier weken, reageren op uw klacht, ook als – met opgave van redenen – meer tijd nodig is voor het vinden van een oplossing.

Ons kantoor behandelt een klacht volgens een procedure die staat beschreven in onze klachtenregeling. U kunt onze klachtenregeling vinden via onderstaande button.

Zoals u kunt lezen in onze interne klachtenregeling is Theunessen De Jong advocaten aangesloten bij de Geschillencommissie Advocatuur. Mocht ons overleg onverhoopt in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden dan kunt een klacht indienen bij de Geschillencommissie advocatuur. Meer informatie over de geschillenregeling vindt u op de website www.geschillencommissie.nl